Concept ShieldUP

Conceptul Shield Up este format dintr-o aplicatie cu peste 10 000 de modele de folie pentru telefoane, ceasuri, tablete si ecrane MMI care se conecteaza la un Cutter Plus care taie pe loc cea mai performanta folie de protectie de pe piata din silicon in patru straturi.

Practic si eficient, acest concept ajuta magazinele sa gestioneze stocul avand de urmatit doar un singur SKU, sa creasca vanzarile datorita bibliotecii aplicatiei cu aproximativ 10 000 de gadget-uri si up grade-ului aproape instant cand apar modele noi de telefoane in piata , sa elimine produsele imbatranite la raft , nu necesita spatiu de expunere , la cerere se pot introduce in aplicatie modele de telefoane .

Afacerea ShiedUP

Prin acest concept am  propus pietei de protectie a device-uri (telefon , ceas) o solutie revolutionara prin care ne propunem sa inlocuim conceptele clasice, asfel:

1. Optimizarea costului pentru spatial disponibil:
Clientii au spatiu limitat pe raft. Venitul pe metru de expunere este criteriul care face diferenta intre succes si esec. Chiria raportata la venitul generat pe mp expus in cazul protectiilor de ecran , datorita volumului mare raportat la valore, face ca acest accesoriu sa nu fie rentabil.

Solutie: ShieldUP da Clientilor posibilitatea de a vinde protectii de ecran pentru orice dispozitiv cu ecran tactil, mare sau mic.Toate marcile de telefoane ori ceasuri , pot avea ecrane tactile in timp ce spatiul pentru categoria de produs este redusa. Protectia fata/spate a aceluiasi dispozitiv se poate adauga la venituri si profit fara a marii spatiul necesar de expunere la raft.

2. Diversitate si optimizare a timpului in care ajunge produsul pe piata.
Exista decalaje de timp intre momentul lansarii unui produs nou si pana apare solutia de protectie in piata, diversitatea modelelor de telefoane ori ceasuri existente pe piata , piata dispozitivelor mai vechi. La toate aceste probleme solutia este ShieldUP, Solutia IT ShieldUP da magazinelor puterea de a avea protectii pentru ecrane tactile chiar din ziua in care produsul a fost lansat, iar baza de modele rezolva problema protectiei pentru orice dispozitiv tactil produs vreodata. Departamentul nostru de desingn poate up-grade baza de modele cu peste 100 modele noi/24 ore.

3.  Crestem Marja de Profit, comanda foliilor de protectie, mutarea lor din depozit, riscul pierderii sau distrugerile , costurile logistice toate duc la reducerea marjei de profit. ShiedUP reduce costurile logistice, elimina riscul pierderilor si distrugerii si ofera clientului final o experienta high tech precum dispozitivul in sine prin producerea acestui accesoriu pe loc.Experienta cumpararii devine parte a vanzarii produsului.

4. ” Viitorul apartine generatiilor viitoare”
Forma clasica in care sunt vandute protectiile de ecran cresc emisiile de bioxid de carbon si irosesc resursele. Transportul, ambalarea repetata, deseurile care rezulta din toate acestea, este o problema pe care o transferam generatiilor viitoare. SieldUP este o solutie VERDE, orientata spre viitor. Este atat de ecologica incat nu reprezinta doar un argument pentru vanzare, este un exemplu pentru conceptul de Produs al Viitorului.